نی نی مردادی من

دلم گرفته

1392/12/14 13:25
نویسنده : مامان محی
575 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم

قلب

تنها امیدمی ...........میدونی که چقدر دوست دارم و به خاطر تو دارم زندگی میکنم

دیروز روز بدی بود مامانی خیلی ......راستشو بخوای این چند رو ز دلم گرفته نمیدونم چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناراحت

اما میدونم ولی نمیدونم چطور بگم ؟این چند روز همش به فکر تو ام .......اینکه تو دخملی یا پسمل؟

میدونی هر چی باشی مامانی عاشقته ولی اطرافیانم زیادی حرف میزنن عصبانی

همش میپرسن نینی چیه و کاش این باشه و کاش اون منم نگرانم برای بعدا میدونم خدا و تو از دستم ناراحتید اما چراشو نمیدونم چرا اینقد حساس شدم و همش به این قضیه فکر میکنم

شنبه سعی میکنم برم دکتر و برام سونو بنویسه و بعدشم صورت ماهتو ببینم عشقم

برام دعا کن تو خیلی پاکی ..............مامانی داره بد میشه و تورو اذیت میکنه

دیشب خیلی گریه کردم فکر کنم تو هم اذیت شدی و آخه همش زیر دلم درد میکرد ........بمیرم مامان ......من مامان بدی هستم

توهم برام دعا کن تا آروم بشم و هر چی خدا برام مقدر کرده رو بپذیرم و باهاش کنار بیام

تورو دوس دارم خیلییییییییییییییییییییماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)