نی نی مردادی من

هدیه خدا

1392/12/7 13:14
نویسنده : مامان محی
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

من این وبلاگ رو برای تو و به عشق تو درست میکنم مامانی ............ایشالا که به سلامت بیای بغلم و زندگی مارو شیرین تر از قبل کنی

میدونم دیر اومدم اما نشد زودتر بیام

من و بابایی روز 16 آذر بود که فهمیدیم خدا به ما یه هدیه داده و اون هدیه خیلی ارزشمنده برامون

وروز 14 دی صدای قشنگ قلبت رو در هشت هفتگی و دو روزت شنیدم وای که اون روز خیلی برام لذت بخش بودبا خاله جون رفتیم سونو چون بابایی تهران بود و منم شهرستان بودم .........

و یک ماه همش حالت تهوع داشتم و نمیتونستم چیزی بخورم و نگران تو بودم که نکنه کنجدم اذیت شه اما روز 21 بهمن با بابایی رفتیم سونوی ntو همه یاعضای بدنت رو دیدم وای قربون اون تکون خوردنات برم مامان که اینقدر وروجک بودی و همش تکون میخوردی ............آقای دکترم بهت میگفت پدر سوخته یه لحظه حرکت نکن تا من اندازه ی بینیت رو بگیرم و تو هم بچه ی گوش کن آروم شدی مامان فدات شه ............

اما بهمون نگفت تو پسملی هستی یا دخمل!!!!!!!!!!!

من دوس دارم زودتر بفهمم ،چون برات باید چیزای خوشگل بگیرم ،اسم انتخاب کنم ،هزارتا کار دارم

نینی نازم من برم دیگه اما قول میدم دوباره بیام وبلاگت و عکسات رو بذارم ............بوس از لپات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)